האמבולנסים הוורודים בדובאי

הכירו- האמבולנסים הוורודים בדובאי

ידוע שבדובאי ובשאר המדינות המוסלמיות, יש הפרדה בין נשים לגברים. בדובאי, נשים נוסעות באמבולנסים המיועדות לנשים, ומטופלות על ידי נשים. יהיו חלק מהקוראים והקוראות שיצעקו "הדרת נשים".

אולם, טענה זו, אינה מעניינת את חוקי האיסלם והמדינות האיסלמיות. אולם, האם הנשים בדובאי מרגישות מודרות?

העיצוב של האמבולנסים לנשים, נותנות לנוסעות בהן תחושה אישית ומפנקת. אכן, ניתן לקחת את המענה שניתן לנשים בלבד, ולתת לו אופי נשי.

האמבולנסים הוורודים של דובאי.

דובאי משיקה סדרת אמבולנסים חדשים, בצבעי וורוד ולבן. ועוד חידוש, באמבולנסים הוורודים יש נהגות ולא נהגים. ובכך, מעודדת דובאי תעסוקת נשים. האמבולנסים הוורודים של דובאי, שונים מהאמבולנסים הישראלים בכמה דברים: הצבע הוורוד ולא האדום, צורת האמבולנסים מזכירה מכוניות פרטיות, וצבע האורות הם כחול אדום, ולא רק אדום כמו בישראל.

האמבולנסים הוורודים, מצוידים במכשירי קשר, ובכל הציוד הרפואי הנדרש.  

דובאי החליפו את המדים הלבנים בוורודים.

בשביל להשלים את התחושה הנשית, הפרמדיקיות המטפלות באמבולנסים אלו, לובשות מדים וורודים.

בכל אמבולנס יש 2 נשות צוות. שירותי הרפואה, נותנים הכשרה מקצועית איכותית לנהגות ולפרמדיקיות. 

הידע שלהן, אינו פחות מאנשי הצוות הגברים באמבולנסים הרגילים.

לפעמים, צוות האמבולנס לא יהיה תחליף לדוקטור, או מומחה מהמין הגברי שיגיע למקום. אך, הן תתנה את העזרה הראשונית לנפגעות הנשים.

לנשים בדובאי מגיע פרטיות!

בתפיסת העולם המלווה את הפרויקט החדש של האמבולנסים הוורודים בדובאי, עומדת ההנחה שלאישה מגיע פרטיות בעת הנסיעה. את האמבולנסים הנשיים הרשמיים, השיקו שירותי הרפואה הממלכתיים בנסיכות דובאי.

הדעות חלוקות בעולם המוסלמי.

האם בעולם המוסלמי קידמו בברכה את היוזמה החדשה של דובאי? בחלק ממדינות האיסלם, טוענים שלנשים אסור לנהוג. אולם, בחלק ממדינות בעולם המוסלמי, טוענים שההפרדה בעולם הרפואה אינה נצרכת, ומיותרת.

ומה השלבים הבאים? בתי קפה נפרדים לנשים? מסעדות לנשים בלבד? ימים יגידו!

האם הייתן רוצות את שירות האמבולנסים הוורודים בישראל?

האם הייתן רוצות לנסוע לבתי החולים באמבולנסים וורודים, שבו נשות צוות הלבושות בוורוד? סביר להניח שחלק כן, וחלק לא. מציאות כזו, רחוקה מאוד כיום מהלך הרוח הישראלי. אך, אם אתן טסות לנופש בדובאי ונזקקות לשירותי הרפואה, אתן תסענה באמבולנסים אלו.

בשיתוף

שירותי הגירה מתקדמים

דילוג לתוכן