דובאי מציגה את הדור הבא במשטרה – אופנועים מעופפים

משטרת דובאי  חונכת את הדור הבא בעולם התחבורה. כלי תחבורה, שהיו עד עכשיו רק בסיפורי פנטזיות ומדע בדיוני: אופנועים מעופפים! משטרת דובאי תתחיל להשתמש באופנועים אלו, בשנת 2020. כיום, עוברים  2צוותים מיוחדים של משטרת דובאי, הכשרה מקצועית כיצד לנהוג בבטיחות באופנועים הללו.

למעשה, אופנועים אלו, הופכים את נסיכות דובאי ליעד יותר מרתק. כלי הרכב המרחפים, הופכים את הנסיכות למדינה שהתחילה את תקופת העתיד. תקופה שהייתה מוכרת רק בספרים וברטים של מדע בדיוני.

כיצד נראים האופנועים המעופפים?

האופנועים המעופפים, נראים כמו רחפן ענק. יש 4 פינות, עם 4 כנפיים ענקיות. כל אופנוע מרחף, שוקל 115 ק"ג. יכולת התעופה של אופנועים אלו מוגבלת, ומגיעה ל4.8 מטרים.

האם רק בדובאי ניתן לרכוש את האופנועים המעופפים?

למשטרת דובאי, ניתנה הזכות להזמין מהיצרן כמות לא מוגבלת של אופנועים, וקיבלה את הדגמים הראשונים שיוצרו במתנה. יצרנית האופנועים המעופפים, מוכרת את האופנוע המעופף, ב150,000$ לאופנוע.

קצת על התעופה של האופנועים המעופפים.

הנחיתה על הקרקע באמצעות אופנועים אלו, אינה נעשית בצורה אלכסונית, אלא בצורה אנכית. כאשר השוטר מקבל קריאה, הוא לא צריך לבזבז זמן מיותר על פקקי תנועה, ואור אדום. הוא פשוט ממריא אל הזירה. יכולת הקיבולת של רחפני ענק אלו גדולה מאוד. יכולים לעופף עליהם שוטרים בעלי משקל גבוה, המוגבל ל298 ק"ג.

המגבלה- זמן הריחוף האפשרי! לאופנועים אלו יש מגבלה מהותית. הזמן הרצוף בו יכול השוטר לרחף באוויר באמצעות הרחפן, הוא 25 דקות. כך, שעל השוטר להגיע במהירות לזירת הפשע, או התאונה. לכן, יש צורך בפיזור הרחפנים בנקודות שונות בדובאי. גם מהירות הריחוף, מוגבלת ל45 ק"מ.

למרות המגבלות של האופנועים המעופפים, אין ספק

האם נראה את האופנועים המעופפים בישראל?

המציאות הביטחונית בישראל, אינה מאפשרת הכנסת אופנועים מעופפים. אמנם, כלי רכב זה, היה יכול להיות שימושי ביותר לישראלים, וחוסך תאונות דרכים רבות. אך, האופנועים המעופפים, חוסכים מתושבי עזה את חפירת המנהרות, ומאפשרים להם לעוף על האופנועים אל תוככי ישראל. לכן, עד לבוא השלום האמיתי במזרח התיכון, נוכל לראות אופנועים אלו בדובאי, אך לא בישראל.

בשיתוף

שירותי הגירה מתקדמים

דילוג לתוכן