לראשונה בדובאי קבוצה ישראלית תשתתף במרוץ אופניים

הקבוצה הישראלית תשתתף היום (23.2.2020) בתחרות האופניים "טור איחוד האמירויות" היוקרתי ותחצה את המדינה תחת אבדה מהודקת. רוכבים אחרים היו מופתעים בהתחלה לפגוש את חברי הקבוצה מישראל. עומר גולדשטיין הרוכב הישראלי ציין שמדובר ב"רגע גדול ומלהיב".

 

קבוצת רוכבי האופניים "ישראל סטארט אפ ניישן" תזנק ביום א' ה-23.2.2020 במרוץ האופניים הגדול ביותר במזרח התיכון המתקיים באיחוד האמירויות. 

המרוץ אורך כשבעה ימים ובו תחצה הקבוצה הישראלית את המדינה מנקודת ההתחלה בדובאי ועד לאבו דאבי.

קבוצת רוכבי האופניים הישראלית נחתה בדובאי לפני מספר ימים והתקבלה בחום וכבוד על ידי מאגרני התחרות. מספר שעות לאחר הנחיתה במדינה החלה הקבוצה בהכנות ובאימונים מלאים, תוך שהרוכבים לובשים מדי אימון שעליהם הכיתוב "ישראל". הקבוצה תוזנק בתחרות יחד עם 19 קבוצות מתחרות נוספות.

הרוכב הישראלי בן ה-23 עומר גולדשטיין מציין כי התחרות אליה הוזמנו מהווה את "אחת התחרויות המושקעות מבחינה ארגונית והוא מרוץ האופניים המקצועני הגדול ביותר במזרח התיכון. להתחרות באמירויות שבמפרץ במדי הקבוצה – זה רגע גדול ומלהיב שלא מזמן נחשב לחלום ולא למציאות".

שאר הרוכבים באירוע נדהמו תחילה לפגוש בקבוצה הישראלית אך בסופו של דבר נהנו הרוכבים לבוא במגע עם הקבוצה הישראלית ואף חלקו תמונות למזכרת. גולדשטיין עצמו הוסיף כי הוא הופתע "מקבלת הפנים החמה, לא ידעתי למה לצפות. אבל הספורט מנצח את הפוליטיקה וזה נפלא".

אחד מבעלי הקבוצה הישראלית הוא סילבן אדאמס שהיה בשנת 2018 מהגורמים המרכזיים להביא את ה"ג'ירו איטליה" לישראל. אדאמס מתכוון להגיע למרוץ באיחוד האמירויות כשהוא הוסיף ואמר כי "ההשתתפות שלנו במרוץ הזה היא ביטוי מושלם ליכולת של הספורט לתרום לשלום ולידידות. זוהי אחת המטרות שלנו כקבוצה ואני מאושר וגאה שניתנה לנו ההזדמנות הזו".

בשיתוף

שירותי הגירה מתקדמים

דילוג לתוכן