שלטונות דובאי נלחמים בסמים

דובאי הפעילה את מאבקה בסמים ונרקוטיקה בנסיכות לאורך כל שנת 2019, כך חשף היום (חמישי) נתונים סטטיסטיים שפורסמו על ידי משטרת דובאי.

הרשויות הצליחו לעצור 166 חשודים המואשמים ביותר מ- 71 מקרים הקשורים לסמים וחסמו 15 אתרים שהיו מעורבים בסחר ובמכירת סמים בשנה שעברה.

בהצהרה שפרסם כוח המשטרה הצהיר גם כי המחלקה הכללית שלה למלחמה בסמים נרשמה 15 מקרים של סמים שנמכרו בערוצי המדיה החברתית בפרק זמן של 12 חודשים.

הנתונים הסטטיסטיים פורסמו במהלך הבדיקה השנתית של המחלקה, אותה מבצע האלוף עבדאללה ח'ליפה אל מארי, מפקד מפקד משטרת דובאי.

אל מארי הדגיש כי יש צורך להגדיל את המאמצים להילחם בסמים ולהגן על בני נוער מפניהם, והוסיף כי גורמי משטרת דובאי להוטים לקדם מאמצי מניעה בשיתוף פעולה עם מוסדות נגד סמים.

הוא גם הפציר בציבור לקחת חלק בקמפיינים שמטרתם להפיץ את המודעות בעניין.

המיקוד של העיר בהגנה על צעירים מפני נרקוטים כבר השתלם, כפי שעולה מהנתונים האחרונים.

המספרים שפורסמו כעת חשפו כי נרשמה ירידה של 6.8 אחוזים באנשים בגילאי 18-25 שנעצרו במקרים הקשורים לסמים.

איחוד האמירויות ממשיך לעבוד על מאבק בעיית הסמים שלה

במסגרת האסטרטגיה הלאומית החדשה של מחלקת הסייבר של איחוד האמירויות, סמים אסורים בתכלית האיסור, ועבירות במקרי מכירה או הפצה דרך הרשת יענשו במאסרים ארוכים.

"לאיחוד האמירויות מדיניות אפס סובלנות לשימוש וסחר בסמים. החוק הפדרלי מס '14 משנת 1995 אוסר: ייצור, ייבוא, ייצוא, הובלה, קנייה, מכירה, החזקה, אחסון של חומרים נרקוטיים ופסיכוטרופיים אלא אם כן מעשה זה נעשה  כחלק מהפיקוח והוסדר תחת פעילויות רפואיות או מדעיות בהתאם לחוקים החלים על חומרים אלו. "

בשנת 2016 השיקה המחלקה למלחמה בסמים במשטרת דובאי סרטון בן שש דקות בשם "סיפור נשמה" במדיה החברתית, במטרה להילחם בשימוש בחומרים נרקוטיים.

באותה שנה תוקן חוק הנרקוטים באיחוד האמירויות. השינויים הובאו לעונשי מאסר שהופחתו לשנתיים, בירידה מארבע.

לרשויות השיפוט ניתנו גם אפשרויות אחרות בהתמודדות עם משתמשי סמים, כולל הוצאת קנסות למפרים והעברתם למתקני שיקום במקום כלא.

 

בשיתוף

שירותי הגירה מתקדמים

דילוג לתוכן