מה העלות של חופשה יוקרתית בדובאי?

דובאי נחשבת לאחד מהיעדים היקרים בעולם. מחירי המלונות בעיר נעים מ-200 ₪ ללילה ועד 5,000 ₪ במלונות שבעה כוכבים. בהשוואה לאילת תמצאו כי בדובאי חופשה זולה יותר.

לאחר הצהרת נתניהו על הסכם נורמליזציה עם איחוד האמירויות יוקם גם קו טיסות בין המדינות, מה שיפתח דלת לתיירים ישראלים לבקר בדובאי הנחשבת ליעד תיירותי יוקרתי ויעד מועדף על ידי תיירים רבים ברחבי העולם.

בהצהרתו תיאר נתניהו "את המגדלים, את מלונות הפאר, את האיים המלאכותיים המרהיבים, אני מבטיח לכם זה מאוד מאוד מרשים". רמז לכך שראש הממשלה כבר הספיק לבקר בדובאי והתרשם ממה שיש לעיר להציע.

העלות של חופשה יוקרתית בדובאי

בדובאי תמצאו את מבנה הגבוה בעולם – הבורג' חליפה, את אחד מהקניונים הגדולים בעולם, אתרי תיירות מרכזיים על גבי איים מלאכותיים הנקראים "איי התמרים" ואת ארכיפלג "העולם".

דובאי מוכרת במלונות היוקרה שבה. חלק נרחב מהמלונות בעיר זולים יותר בהשוואה למלונות חמישה כוכבים באילת. מלונות שלושה וארבעה כוכבים בדובאי הם ממש במחירי מציאה.

חופשה יוקרתית המספרים

ולדורף אסטוריה דובאי פאלם ג'ומיירה

אתר הנופש "וולדורף אסטוריה דובאי פאלם ג'ומיירה" הינו מלון פאר הנמצא על האי המלאכותי ג'ומיירה. במלון חוף פרטי באורך 200 מטרים, ספא הכולל 12 חדרי טיפול ובו מגוון של 50 טיפולים ושתי סוויטות זוגיות. במלון תמצאו שש מסעדות להן תפריט מגוון, שתי בריכות מחוממות ומרכז ספורט ימי ובו שייט בסירות וקיאקים.

סוף שבוע בחדר "קינד סופיריור" שגודלו כ-55 מ"ר עם נוף לים עולה כ-2,800 ₪ שהם בעצם כ-940 ₪ ללילה. אם תרצו לשלב בסוף השבוע גם ארוחת בוקר העלות תגיע לסכום של 3,200 ₪. בחדר ה"קינג סופיריור" מרפסת מרוהטת, פינת ישיבה, שולחן עבודה, חדר ארונות, מכונת קפה, טלוויזיה בגודל של 42 אינצ' ומיטה רחבה. בחדר הרחצה תוכלו ליהנות מעיצוב שיש במראה כפולה, אמבטיה רחבה ומקלחת נפרדת.

מלון חמישה כוכבים באילת לאותו סוף שבוע יעלה לכם 1,500 ₪ יותר ממלון פאר בדובאי. סוף שבוע במלון "המלך שלמה" הכולל ארוחת בוקר יעלה באותם תאריכים כ-4,700 ₪, כשזה המלון הזול ביותר באילת ברמה זו באתר "בוקינג". בבית המלון "הרודס ויטאליס" באילת המחיר לסוף השבוע באותם תאריכים מגיע כמעט ל-6,500 ₪.

ג'יי דאבליו מאריוט מרקיז דובאי

בדובאי תמצאו גם אפשרויות יקרות פחות מאלו המוצעות ב"וולדורף אסטוריה" על גב האי המלאכותי. אתר הנופש "פייב פאלם ג'ומיירה דובאי" הינו מלון חמישה כוכבים. במלון חוף פרטי משלו, חמש בריכות שחייה באורך 55 מטרים, מסעדות בהם מתארחים שפים מרחבי העולם, טיפולי ספא וחדר קריוקי.

החדרים הבסיסיים ב"פייב פאלם ג'ומיירה דובאי" הם בגודל של 38 מ"ר ובהם מרפסת פרטית עם נוף לעיר, מקלחת ואמבטיה נפרדת, מיני בר ובו גם כלים להכנת קוקטיילים ומכונת אספרסו. סוף שבוע בבית המלון יעלה 1,700 ₪ שהם 580 ₪ ללילה. הוספת ארוחת בוקר תעלה את המחיר ל-2,300 ₪.

ג'יי דאבליו מאריוט מרקיז דובאי

אפשרות נוספת היא מלון חמשת הכוכבים "ג'יי דאבליו מאריוט מרקיז דובאי" השוכן על גבי שני מגדלים. טיפולי הספא של המלון – ה-Saray נחשבים לאחד מטיפולי הספא המובילים בדובאי, כשבבית המלון תמצאו גם 15 מסעדות שזכו בפרסים. המלון נמצא בין קניון דובאי לקניון האמירויות ליד תחנת המטרו "ביזניס ביי".

חדר "דלוקס" במלון "ג'יי דאבליו מאריוט מרקיז דובאי" הינו בגודל של 44 מ"ר ומתאים למגורים של עד שלושה אנשים. בחדר טלוויזיה שטוחה, מקלחת גשם, נוף הכולל את המגדל בורג' חליפה וכניסה למתחם הספא. סוף שבוע בבית המלון הוא בעלות של 1,400 ₪, כשהתשלום ללילה מסתכם ב-470 ₪. תוספת של ארוחת בוקר תעלה לכם 1,600 ₪.

רוב (Rove) דאונטאון

מלון שלושת הכוכבים ה"רוב (Rove) דאונטאון" מציע חדר לזוג במחיר של 670 ₪ לסוף שבוע. תוספת של ארוחת בוקר במלון המדורגת גבוה באתר "בוקינג" תעלה לזוג 925 ₪. חדרי ה"רוב" כוללים חדר של 26 מ"ר ובו טלוויזיית 48 אינצ', מיטה מעוצבת, מקרר קטן ומיטת ספה לזוגות המגיעים עם ילד אחד. המלון נמצא במרחק הליכה מבורג' חליפה ויש בו אולם קולנוע שנקרא Reel Boutique ובו 46 מושבים. המלון מפעיל מערך היסעים לאתרים מרכזיים בעיר.

בורג' אל ערב

מלון היוקרה בעיר הוא מלון "בורג' אל ערב" שמגזין "פורבס" כינה אותו "מלון שבעה כוכבים היחיד בעולם". המלון ממוקם באי משלו כשהיוקרה שלו מקבלת ביטוי עוד בדרך אליו, בין אם בהגעה אליו באמצעות רכב "רולס רויס" או באמצעות מסוק.

בבית המלון "בורג' אל ערב" תוכלו ליהנות מתשע מסעדות בהם שפים עם כוכבי מישלן. במלון בריכות, חוף פרטי, בר עם נוף על העיר, שירותי ספא וכניסה בחינם לפארק הספורט הימי Wild Wadi Waterpark.

סוויטת "דלוקס" הבסיסית במלון מגיעה בגודל של 170 מ"ר על גבי שתי קומות ובה מקום לזוג עם שני ילדים. מהסוויטה נוף למפרץ הפרסי כשזו מעוצבת באופן יוקרתי. המחיר לסוף שבוע מגיע לסכום של 17 אלף שקלים ובעצם כ-5,800 ₪ ללילה והוא כולל גם ארוחות בוקר ושירות של מלצר אישי.

בשיתוף

שירותי הגירה מתקדמים

דילוג לתוכן